Vaše firemní aplikace toho umí víc, než čekáte
Chytrý přehled
Přizpůsobte si Vaši vlastní domovskou stránku podle Vašich představ. Díky jednoduchému nastavení si tak vytvoříte Váš osobní, jednoduchý přehled. Mějte na očích docházku, odpracované hodiny, plánované úkoly nebo obchodní případy. Každý potřebuje pro svoji práci vědět něco jiného. Možností, jak si přizpůsobit Váš informační panel je nespočet. Backy má totiž ráda přehlednost a hlavně praktičnost.
Zákazníci
Všichni Vaši zákaznici v jedné kompletní databázi. Můžete ji třídit a aktivně s ní pracovat. Jednoduše podle Vašich priorit (aktivní, neaktivní, neplatič apod.).
Obchod
Mějte denní přehled o vašich obchodních případech. Plánujte, vyhodnocujte a mějte vše pod kontrolou. Vaše on-line kancelář Vám to umožní.
Projekty
Všechny Vaše projekty na jednom místě a co hlavně, aktivně propojené napříč Backy s Vašimi zákazníky, obchodními případy, jednotlivými úkoly a zaměstnanci.
Úkoly
Správa úkolů nebyla nikdy jednodušší. Vytvářejte úkoly, filtrujte, používejte šablony. Zvolte zákazníka, řešitele a prioritu úkolu. Backy Vás e-mailem každé ráno upozorní na úkoly, jejichž splnění na Vás čeká.
Soubory
Uchovávejte a spravujte všechny firemní dokumenty na jednom místě. Díky Backy je budete mít přehledně uspořádané a bezpečně uložené.
Zaměstnanci
Díky Backy budete mít o Vašich zaměstnancích jasný a zároveň jednoduchý přehled. Od profilu jednotlivců, hromadných přehledů až po statistiky všech pracovních úkolů, projektů nebo obchodních případů.
Docházkový systém
Konec složitému zapisování docházky a plánování dovolené. Po příchodu do práce se jednoduše zapnete a Backy bude vědět, že jste v práci. Přehledně a jednoduše zjistíte, kdo je nemocný, kdo si užívá dovolené nebo má home office.
Reporty
Pravidelný a přehledný reporting a statistiky podle zadaných kritérií (struktura, čas, obsah apod.). Backy nezapomene na nic, co se ve firmě událo.