Založení obchodního případu

Založení obchodního případu

Poradím Vám, jak si založíte nový obchodní případ v Backy a jak s ním dál můžete pracovat. Nebojte se, bude to chvilička.

Založení obchodního případu

OBCHODNÍ PŘÍPAD 

Nový obchodní případ si jednoduše založíte v sekci Obchod - obchodní případy. Je také možné si jej založit přímo v sekci Kontakty. Vyhledáte si příslušného zákazníka, ke kterému chcete obchodní případ vytvořit. Postupně si vyplníte vše potřebné do nového obchodního případu. 

 

 

Obchodní případ založený přes Kontakty

 

 

V přehledu, v sekci Obchod pak máte všechny Vaše obchodní případy uspořádané dle aktuálního stavu. Jednotlivé stavy obchodního případu, které se zobrazují, si můžete kdykoli nastavit v sekci Nastavení / Obecné nastavení. 

 

 

Obchodní případy si můžete přímo filtrovat podle údajů, které jsou k nim v databázi přiřazeny. Stačí zadat alespoň část řetězce, podle kterého chcete daný obchodní případ najít. 

Filtr, resp. jednotlivé sloupce si nastavte tak, abyste při Vaší práci měli hned všechny informace, které potřebujete. 

 

Ikony filtru obchodních případů: